Projekt barnrum

2008-12-0423:16:04

Idag har vi varit iväg och köpt tapeter till Edwins rum! Det blev en fin tapet från Boråstapeter, Ornament 8556 - en lite ljusturkosaktig nyans med vågräta sträck i (som är i en något mörkare nyans än bottenfärgen). Det kommer bli en jättefin fondvägg mot de andra äggskalsvita tapeterna som redan sitter på väggarna i rummet. Ska bli supermysigt att börja inreda lillemans rum!!! Efter nyår blir det nog en tur till IKEA för lite möbelshopping till rummet.
 
Bilder: Tapetshopen
Postat av: nela

hej. jag vet inte hur gammal din son är. men om han kan hålla i pennor så tycker jag att du ska ge han färgpennor och ett pappaer. låta han måla omkring där på pappret och sen köper du en jättefin ram och ramar in teckningen och sätter upp den på väggen =)

2008-12-05 KL. 00:10:16
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - TÄVLING i min blogg!

Ja, jag håller med dig om valet med tapeter.. Det ska vara såna man kan växa med :)



Allt är bra med oss!



Är det bra med er? :)

2009-01-06 KL. 16:45:46
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0