Wiiihaaaa!!!!!!!!

Kände ju mig som en riktig sucker när jag stod på vågen imorse. Och vad händer på jobbet idag? Jo en kollega tycker att jag har blivit smalare. Den kommentaren dissar man inte precis!!!!! Sen när jag pratade med en annan kollega om vad första kollegan sa - då sa hon att hon också hade tänkt på det - att det syns att jag har gått ner i vikt. Fast jag ju knappt har det... Men alltså - man ska inte vara en slav under vågen. Lita snarare på spegel och måttband. Och sist men absolut inte minst - hur man mår och hur nöjd man är med sig själv - det är det absolut viktigaste!!


[ bilden har jag lånat härifrån ]

Kommentarer
Postat av: £lli£

Va kul!! =)

Tycker det är roligt att gå in och kolla på dina nyttomåltider;)) härmar faktiskt vissa recept hehe...



Lycka till som sagt, du ser ju alldeles underbar ut redan nu så jag anntar att det blir farligt sedan;)



Trevlig kväll! =)

2009-04-22 @ 20:41:32
URL: http://lorez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0