Rapport från en sjukling

2011-02-1622:04:23

Tjing tjing! Ja här har varit lite tyst de senaste dagarna förutom ett par mobilinlägg då förstås. Har varit toksjuk med hög feber, hosta, snuva - you name it - samtidigt som jag har VAB:at för Edwin. Nu är Edwin dock frisk och idag är första dagen som han gått till dagis - men jag är fortsatt sjuk... Jag lär bli hemma från jobbet resten av veckan. Imorse gick jag upp vid 7 och fixade ordning Edwin. Christian lämnade som väl var på dagis. De åkte vid 7.30 - då gick jag och la mig och sov igen. Nästa gång jag vaknade var klockan.... 13.30!!! Jezuz.... Ja behöver man sova så gör man ju uppenbarligen det...

Idag har Christian gått jour på barnakuten på Drottning Silvias barnsjukhus - kl. 8-20. Borta hela dan med andra ord... Jag fick hämta E på dagis och gjorde så vid kl. 16. Gick och handlade och sen hem och smaskade goda köttbullemackor och äpplejuice. Typ den första fasta födan jag intagit på flera dagar... inte haft vare sig smak eller matlust, men nu var det faktiskt både välsmakande och gott med någonting annat än nyponsoppa eller hallonkräm... Nattningen av Edwin gick smidigt idag och det var tacksamt... Hade inte så mycket ork över efter bustimmarna hemma efter dagishämtningen...

Nu ska jag lägga mig och slappa i soffan en stund tror jag. Hmm undrar när jag ska somna idag med tanke på hur länge jag sov...


Förresten! Jag har beställt ett par nya urcoola brallor till Edwin från nya Nova Star-kollektionen!
[ bild lånad från Kidelin ]

Postat av: Jasmine

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 KL. 01:38:41
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Emilia

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-11 KL. 00:11:54
URL: http://harmankardonreceiver.org

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0