Jag flyttar!!

2011-02-1723:25:47

<=========== LILLA FRU WERNER HAR FLYTTAT HIT ===========>

Vänner, läsare - hör upp!!! Nu gör jag slag i saken och tar mitt pick och pack och flyttar till en annan bloggportal, nämligen till Blogger/Blogspot. Jag har sedan en tid tillbaka tänkt tanken att flytta då jag är grymt missnöjd med många av Blogg.se:s funktioner samt funktioner som helt enkelt inte ens finns!!

Men det är allt med en liten tår i ögat jag gör detta till en passiv blogg, en blogg där man bara kan gå in och läsa gammalt - inget nytt. Häri har jag skrivit om mycket de senaste tre åren - min graviditet, förlossningen, Edwins första år och massor massor annat.... Men som väl är försvinner ju inte bloggen utan jag kan komma tillbaka hit och kika ibland om jag vill. Andra före mig har ju bytt portal så det ska säkert gå bra... Men visst - lite separationsångest...

Så till mina kära läsare vill jag nu bara be er - följ med mig i min flytt och istället för att knappa in den här kända adressen så gör er bekanta med min  nya bloggadress istället: www.lillafruwerner.blogspot.com. Välkomna dit nya som gamla läsare! Om ni vill göra det enklare för er att få mina inlägg mailade till er så prenumerera på mina inlägg via Bloglovin! Klicka HÄR för att komma till min nya bloggs sida på Bloglovin. Jag hoppas innerligt att alla nuvarande 12 prenumeranter samt alla andra läsare hänger med!!!!

Så kom igen - nu kör vi vidare på [ lilla fru werner ]!! Välkomna dit!



<=========== LILLA FRU WERNER HAR FLYTTAT HIT ===========>

Postat av: Tuva

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-07-12 KL. 14:19:22
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Emilia

Tävlingssugen? http://presentupplevelser.com/?p=36

2011-08-23 KL. 10:13:22
URL: http://presentupplevelser.com/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0