Tävla hos Fru W!

2011-02-1622:33:47

Älskar att spana runt i olika bloggar. Får massor av inspiration till hmmm ja.... massor av shopping... hrm hrm... till makens förtret....

En riktigt favvoblogg sedan ett gäng månader tillbaka är ju fina Camillas blogg En Mammas Dagbok. Camilla bloggar om allt det där som jag gillar - läckra kläder, Photoshop och andra tekniska gadgets typ iPhone-appar (som den lille teknikfreak som jag är gillar jag ju detta...), familjeliv, smycken etc....

Sedan en tid tillbaka har jag även upptäckt bloggen Fru W piffar med prickar. Det är faktiskt Camillas kollega och vän Sofia som driver denna blogg. Sofia bloggar kring ungefär samma teman, men bjuder även på lite mer inredning och mat. Japp finfina bloggar båda dessa - två av mina absoluta favoriter - top notch girls!!

Nu har Fru W en toppentävling som jag såååå klaaaart mer än gärna vill vinna!!! Man kan vinna en helt FAB klänning från märket By Faith!! Så japp, nu tävlar jag alltså om denna löööövely dress hos Fru W!! Klicka på bilden nedan för att komma vidare till tävlingen - om du själv är sugen!





Ps. I hate att det inte går att märka ett inlägg med fler än en kategori/tag på denna bloggportal... Plus att jag är skitsur för att iPhone-appen dröjer as hell!!! Blogg.se gick liksom ut med detta kring jul att nu är appen minsann på gång. No shit??? Hmm inte direkt - den har inte kommit än... Funderar seriously på att byta till Blogspot for good nu!!! Det enda som jag tycker är lite jobbigt är att flytta med mig alla läsare dit och alla träffar på Google och allt.... Ds.

Postat av: Fru W

Tack snälla för de fina orden...kram

2011-02-17 KL. 06:22:42
URL: http://wallerbert.blogspot.com
Postat av: Ita

Ju förr du gör det desto fortare hittar vi dig på den nya portalen, byt nu Lisa

Kram

2011-02-17 KL. 08:27:33
URL: http://itapitas.blogspot.com
Postat av: Heléne

Ja visst är de irriteranden de där me kategorierna!! Har också funderat på att byta just därför... iPhone appen hade ju gärna fått komma den me.

Kram

2011-02-17 KL. 08:31:01
URL: http://rosadagar.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0