Canon Powershot G10

2009-07-3021:38:31
Japp då var den nya kameran inhandlad och jag är såååå nöjd!!! Jag har testfotograferat en del nu på eftermiddagen och det lilla jag har sett hittills så verkar det vara en grymmekamera!!! Som sagt - jag har fotograferat inomhus så ljuset har inte ens varit optimalt och ändå blir det finfina bilder!!! Ska försöka ge mig ut en sväng imorgon och fotografera lite mer. Har inte hunnit installera mjukvara och sånt ännu så några testfoton här på bloggen blir det inte idag. Men det kommer foton framöver, jag lovar. Jag ska fotografera sååååå mycket nu!!! Så kul!!!!!



[ originalbilden är lånad härifrån ]
Postat av: Elin

Wow, vad kul men ny kamera!

Sv: Jag skall undersöka hur man gör med den guiden i elements. Återkommer med svar :)



Ha en fin kväll!

2009-07-31 KL. 00:28:40
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0