Gravidserier

2009-06-1012:46:00
Jag blev genom Ninas blogg tipsad om en underbar blogg, Gravidserier. Underbara små teckningar om hur man kan känna sig som gravid. Ja, man kände verkligen igen sig i bilderna, men det var speciellt en bild jag definitivt kunde identifiera mig med...

[ bild lånad från Gravidserier ]


Detta är min vänsterfot för ett år sedan...
Postat av: Bröllopsbloggen

hahahaha, ja den känner vi alla igen

2009-06-10 KL. 13:06:05
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Karin O

Hej!

Så roligt att du gillar mina serier!

Just detta var extra jobbigt för mig. Jag avskyr nämligen att köpa nya skor, och bara några månader innan jag blev gravid hade jag gjort en rejäl köprunda, så att jag hade skor som passade till vardag och fest året om. Nu kan jag ha ETT av dessa par, ett par röda ganska slitna promenadskor som inte alls passade på bröllopet jag skulle på förra helgen... Grr!

Men, att ha barnen är definitivt värt en ny inköpsrunda vid någon rea!

2009-06-13 KL. 08:50:06
URL: http://gravidserier.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0