Ikea-besök

2009-03-1423:06:06

Japp det blev en sväng till IKEA idag. Köpte hyllan Expedit som jag har skrivit en massa om. Hyllan vägde 62 kg och jag klarade banne mig av att lyfta ner de två lådorna med bokhyllan i från lagerhyllan på IKEA och sen lyfta in dem i bilen. Mäkta imponerad av mig själv. Väl hemma på parkeringen fick Christian komma och möta mig vid bilen och hjälpa mig upp med lådorna till lägenheten. Lådorna jag skulle köpa för att ha i bokhyllan var slut för tillfället. Arg!! Men - de skulle komma in i veckan. Får åka dit på fredag efter jobbet igen och köpa resten. Men - jag köpte en annan låda som i och för sig inte ska vara i hyllan, men som också kommer bli perfekt som leksakslåda! Köpte även lite säkerhetsprodukter -  klämskydd till dörrar, lådstopp och hörnskydd. Ja nu när den lille mannen börjar bli så rörlig är det hög tid att börja barnsäkra lägenheten!
VESSLA Back med hjul
Lådan Vessla - finns i blå, ljusgrön, ljusrosa och vit.
Finns även lock till lådan - i alla fyra färger.
[bild från IKEA]
Postat av: Carolina

Kul att du fick tag på en del - och du är stark! ;) Kram

2009-03-15 KL. 09:47:34
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0