Knoppar & lakan

2009-03-1216:10:41

Nu har jag beställt knopparna som ska pryda lådorna i Edwins hylla. Efter samtal med Myfirstroom kunde de ordna med lite snabbare leverans. Själv tänkte jag mig nån gång under nästa vecka, men jag hade sån tur att de skulle skicka knopparna redan idag!! Jag vill verkligen varmt rekommendera Myfirstroom. Både fina produkter och trevlig personal!!

Och så fick jag ett samtal förut... Bäddsetet jag beställde ifrån Spira har redan kommit till butiken här i Göteborg för avhämtning!! Så efter jobbet ska jag pysa dig och hämta det!!

Vilka tillmötesgående och serviceminded personer jag har varit i kontakt med de senaste dagarna. Härlig avslutning på jobbveckan! För efter idag är jag ledig i fem dagar! Underbart! Hem och mysa med lilla familjen!

Den urläckra knoppen från Myfirstroom, där även bilden är ifrån
Postat av: Carolina

Kul när man får bra service! Kram

2009-03-12 KL. 22:16:31
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0