Fat från Twinshome

2009-10-0422:24:47

I fredags var jag en sväng i blomaffären på det lokala torget. Har sett att de har läckra krukor. Blev ingen kruka denna gång, men däremot köpte jag ett fat från Twinshome. Gillar verkligen porslinet därifrån! Gjorde en liten installation av sand, snäckor, stenar och ett blockljus. Äntligen fick jag användning av den fina sanden jag och min svägerska Jane tog med oss hem från Saltum Strand på semestern i somras. Tog lite annat plock jag hade hemma och jag tyckte att det blev fint minsann! Man kan ju givetvis använda fatet till massa olika saker; fruktfat, brödfat, godisfat, hälla vatten i och lägga i en avklippt blomma eller varför inte bara ha fatet som det är - för så schysst är det tycker jag!


Postat av: FURNISH.etc inredningsblogg

Jätteläckert fat! Liknar lite Myricas skålar i akrylplast. Gillar det skarpt!



Vad kul att du gillade min lilla blogghörna, värmer!



Ha en fin helg nu! Kram Emmy

2009-10-09 KL. 21:01:22
URL: http://furnish.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0