Höstens första sjukstuga

2010-08-2607:06:58

Inatt vaknade Edwin och var orolig, vilket han oftast inte brukar vara på natten. Vi har i någon dag anat en stundande sjukdom, då han har varit lite slöare än vanligt - typ suttit i min famn i soffan och softat vilket han inte direkt brukar göra. Brukar vara full fräs. Och japp - inatt när jag var inne hos honom kände jag att han var het i pannan. Han fick följa med in till oss och sova i vår säng halva natten. Han var lika febrig nu på morgonen. Han ville inte alls mäta febern, men termometern hann i alla fall registrera 39 grader innan han fäktade ut den... Så det blir VAB för mig idag och sannolikt även imorgon.

Nu blir det frukost här i sjukstugan!


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0