Idag, måndag...

2010-12-1310:42:10

 Åh vilken härlig måndag! Underbart väder, kylan biter och solen strålar! Det är Lucia och alla dagisbarnen är utklädda till jultomtar, lucior, pepparkaksgubbar och stjärngossar. Så söta!!

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... Christians föräldrar gick en långpromenad med Edwin igår och jag och Christian fick passat på att fortsätta röjet hemma. Guld värt!!
♥ ... Edwin fortsätter vara duktig på toan. Går nästan på toa varje gång han ska göra nummer två hemma. Och nu ska även dagis spinna vidare på detta och fråga honom om han hellre vill gå på toan än att göra det i blöjan. Toppen!
♥ … det är så mysigt hemma nu med allt adventspynt, den lilla granen som i helgen även har fått en liten ljusslinga och allt annat mys med tiden före och kring jul. Megamys i mängder…
♥ … jag och Frida möttes på dagis och hade tid för lite tjejsnack på väg ner till våra respektive jobb.
♥ … det idag är Lucia! Åt risgrynsgröt framför luciafirandet på tv imorse. Edwin dagen till ära dressad som pepparkaksgubbe – så klart världens sötaste sådan!! Och i eftermiddag är det lussefika på dagis, så jag ska smita från jobbet redan strax före halv fyra. Ska bli mysigt att se Edwin och alla hans kompisar i sina fina luciakläder!
♥ … jag och Frida ska gå på bio på onsdag. Ska bli jättekul!!! Tjejkväll woohooo!
♥ … jag har världens finaste man! Christian du är helt underbar!
♥ ... jag självklart också har världens gosigaste lilla pojke!

För länkar till fler underbara måndagslistor, kika in hos Jennyn, upphovsmakaren till Måndagslistan!


Lilla sötisen

Postat av: Lena Severin

Världens godaste pepparkaka!!!

2010-12-13 KL. 16:49:33
Postat av: britta bloggar

Alltså det är så härligt peppande med måndagslistor! Och vilken fin bild!

2010-12-13 KL. 23:24:00
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0