Nyårsafton 2009

2010-01-0200:35:14


Nyårsafton spenderade vi hemma hos mina svärföräldrar tillsammans med dem och min svåger med familj. Vi höll först på att inte komma iväg, för dörrarna på bilen hade frusit igen. Men vi fick upp dem till slut... Eller vi - Christian fick upp dem... Vi hade en jättetrevlig kväll och natt med massa grymt god mat och ett gäng glas rödvin till det. Och självklart bubbel vid tolvslaget! Vi åt raclette på massa smarrig marinerad oxfilé, ostar, grönsaker m.m. och potatisgratäng till det. Satt och pratade och spelade lite sällskapsspel i väntan på tolvslaget också. Vi var hemma vid 3-tiden och då hade grannen under oss världens dônarfest... Men - det är bara nyår en gång om året plus att de ju faktiskt spelade bra musik! :) Man får se det positiva i det hela... Nä, det tog inte lång tid innan jag somnade när jag väl hade lagt huvudet på kudden. Va riktigt seg i kolan och lite småsnurrig också kanske... :) Men - Edwin sov ganska länge i morse så det va helt ok idag ändå! Nu är de ett härligt nytt år!!! 2010 ska bli ett bra år!


 


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0