Idag

2010-03-2422:43:48

Inatt vaknade Edwin tokmånga gånger och långa stunder. Väldigt ovanligt för att vara den lille mannen. Imorse när vi skulle gå upp visade sig att han hade feber - 39,4. Så det blev för far och son att vara hemma idag. Själv pös jag iväg till jobbet strax efter 8 och har haft en hel del att göra hela dan. Vi är kort om folk denna veckan för många är på semester och dessutom VAB:ade en idag... Pju... Blir tight resten av veckan också... Men min lunchdate med Frida hanns minsann med i alla fall!! Strax efter 12 möttes vi på Akademibokhandeln och gick till Wayne's Coffee, som ligger mysigt intergrerat mitt i bokhandeln. Vi smaskade i oss varsin superdupergod kycklingsallad (85 spänn - GULP!!!) och satt och tjötade i en knapp timme. Riktigt trevligt break mitt i jobbstressen!! Efter jobbet gick jag en sväng om Kappahl och köpte de där jeansen till Edwin som jag bloggade om igår. De var ännu coolare i verkligheten än vad de var på bilden!!

Nu ska jag gå och lägga mig. Är jättetrött efter nattens spring in till Edwin... Somnade faktiskt med Edwin när jag nattade honom förut. Jag låg där och sussade en timme innan jag vaknade... Natti natti!


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0