Inte skratta!

2011-02-1020:26:30

img_2973 (MMS)

Haha nä då krackelerar masken! Visst är jag läcker?! Äh va fasen - kan ju inte bara hålla på och lägga upp bilder där jag smajlar upp mig och är välsminkad hela tiden! Det blir ju inge' kul!! Christian är äntligen hemma! Vi har haft en mysig eftermiddag. Lagat mat, käkat, druckit kaffe, lekt med Edwin i den mån han orkat med sin nästan 40-gradiga feber... Nu lägger Christian den lille och jag passar på att ha en liten stund för mig själv. Nu kör jag en mud mask i fejjan, sen ska jag fila och måla naglar etc. Imorn är det after work med fina Nina som snart fyller. Vi blir ett bra gäng på över 20 pers. Även Frida ska med. Ska bli kul, men jag är trött efter den här VAB-veckan. Blir jag som är hemma även imorgon eftersom C har obligatoriska grejer i skolan. Nepp nu har masken snart gjort sina 15 minuter. Dags att vaska av!

Postat av: :*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*:

Men Gud va rolig du är! nej nej, lovar att inte skratta!

KRAM

2011-02-10 KL. 21:38:58
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Fru J

Hallå snygging!

Ska bli kul imorgon :))

2011-02-10 KL. 22:13:32
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0