Min McDreamy

2011-02-0322:49:36

img_7313 (MMS)

I maj är C klar med sina läkarstudier!!! Det har tagit ett gäng år med lite sabbatsledigt då han har jobbat och även varit föräldraledig. Men som sagt - nu börjar vi se små ljusglimtar i tunneln! Jätteskönt och kul för hela familjen - inte minst för C så klart!! Nu börjar det då också dra ihop sig inför sommaren med sommarjobb och allt...Så vilken tur att C fick ett hett tips ifrån en kursare om en trevlig vårdcentral någon mil utanför stan som behövde en semestervikarie! Så C ringde upp för att prata lite. Någon dag senare åkte C dit för ett första möte med chefen där. De verkade gilla varann, för det bestämdes att C skulle komma tillbaka idag och provjobba under förmiddagen. Sagt o gjort. Tidigt imorse åkte C iväg för att åka till vårdcentralen. Måste medge att jag varit lite pirrig idag... C ringde upp mig på lunchen och kunde då glatt meddela, att han precis hade blivit erbjuden sin första läkartjänst!! Så idag är jag en riktigt stolt fru!! Grattis älskling, du är fantastisk!!

Postat av: Lena Severin

RIKTIGT ROLIGT!!!!! Kram

2011-02-05 KL. 10:30:35

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0