Man kan äta dem

2011-01-2608:29:23

Imorse satt jag och Edwin i soffan och mös under tiden som han drack sin välling. Vi tittade på Nicke Nyfiken på Barnkanalen. I dagens program var bl.a. sex stycken små kycklingar med. Jag sa till Edwin nåt i stil med "Titta Edwin - små kycklingar!". Edwins respons: "Man kan äta dem!". Hahaha jo visst, det är ju sant... Oj vad jag skrattade...


[ bild lånad härifrån ]

Postat av: Mira

Halloj hej!

Vi hade dop i helgen, dina tavlor var på presentbordet. Fick så mycket beröm för dem! =)

En kollega som ska bli mormor här under våren bad mig minnas vart jag hade beställt dem, för hon ville ha liknande sen ;)



Kramis!

2011-01-26 KL. 22:15:21
URL: http://www.mirandalux.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0