Dagens middag - nästan som lunchen

Dagens middag blev väldigt inspirerad av lunchen jag åt tidigare idag. Det blev kyckling, avokado, ägg, fetaost, olika salladssorter, champinjoner, soltorkade tomater, vanliga tomater, gurka, paprika och lite färsk basilika. Gott gott. Allt registrerades på GI Viktkoll. Tycker dock det är lite halvbökigt att föra in allt man stoppar i sig, men man kommer väl in i det.... Imorgon hoppas jag att jag hinner mäta och väga mig innan jobbet. Har ju inte gjort det ännu inför det här projektet... Vägde mig dock på en hälsokontroll vi hade på jobbet i mitten av mars och siffran... den var inte snäll... Måste jag??? Måste jag blotta mig...? Ok jag gör det.... Nej... jo..... ok, here we go.... jag skäms..... 82 feta, fläskiga kilon.... Men jag hoppas att 20 av dem ska bort innan jag fyller 35 år. Jag har lite mindre än 1,5 år på mig...

Kommentarer
Postat av: Catti

Guuud vad god salladen ser ut! Sånt skulle jag kunna äta varje dag :D

2009-04-15 @ 17:50:31
URL: http://monkimongi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0