Jag avvaktar

Alltså, jag är lite av en människa som kör på i 120 när jag hittar nåt jag brinner för. Att jag liksom är supertaggad. Nästan maniskt. Tycker liksom att många idéer verkar superbra! Likaså det här med Viktkoll. Dessvärre kan jag även ibland komma på, lika fort som idén dök upp i huvudet på mig, att det kanske inte var så bra i alla fall. Riktigt så är det inte denna gång, för jag tycker fortfarande att Viktkoll verkar grymt och jag ska verkligen göra ett ärligt försök. Men det är bara att inse... Påsken ligger för dörren och jag kan inget om GI ännu. Så jag ska ta den kommande veckan till att sätta mig in i vad GI är. Jag ska läsa massa artiklar på Viktkolls hemsida och leta recept som jag tycker verkar smarriga. Därefter, nästa tisdag när påsken är över, ska jag jäklar i mig sätta fart!!!!! Men fram tills dess ligger jag nog lite lågt.

Ska jag vara riktigt riktigt ärlig (och det måste man ju om man är med i Bloggers United), så sitter jag faktiskt här och smaskar lite smågodis... Sååå dålig karaktär. Men som sagt, om en vecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0