Jag har syndat

Ja jag har faktiskt det... Igår åt vi räkor och jag åt dem på bröd... Och fan va gott det var... Och sen efter det åt jag popcorn... Och idag åt jag både bröd, lite popcorn och müsli..... Inte najs alls man följer GI. Men helt ärligt vet jag inte hur länge jag orkar kämpa med GI. Jag har förvisso bara kört två veckor och det är abolut inte länge. Men jag ska ju viktminska länge och förhoppningsvis ska jag lära mig att leva med ett  nytt och sunt tänk resten av mitt liv. Och jag ser nog inte mig själv kunna följa GI forever... Jag älskar pasta, ris och potatis. Nog fasen kan jag dra ner på mängden - det är inte det - men att leva utan... No way... Jag funderar starkt att gå över till Viktväktarna istället för detta jag nu pysslar med. Jag får fundera ett par dagar. Dessutom är det fasen asdyrt att äta GI-rätt. Ja vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: £lli£

Det är mänskligt att synda ibland! det sätter fart på förbränningen om man bara gör det någon gång ibland! vet det me´d Gi att man blir så sugen på bröd! och pasta brukar jag falla för;))



LYcKA TILL!! =)

Ha en bra dag!

2009-04-28 @ 12:56:33
URL: http://lorez.blogg.se/
Postat av: Vimsan JBR

Jag la ner allt vad olika dieter hette väldigt snabbt. Kokade ihop en egen istället. Jag äter precis va jag vill men tar inte så mycket. Har lyckats bli av med 7 kg sedan nyår på detta sätt även med en massa syndande av godsaker... Så lycka till

KRAM KRAM

2009-04-28 @ 21:47:33
URL: http://vimsansviktblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0