Måndag morgon

Sedan förra veckan har jag försökt promenera till jobbet. Eller ja... i alla fall några gånger. Det är en prommis om cirka 35-40 minuter. I morse gick jag inte förrän kl. 8 och jag börjar 8.30, så det blev på speedade ben jag gick till jobbet idag. Över 4000 steg! En underbar morgon med sol och fågelkvitter. Som jag i och för sig inte hörde eftersom jag lyssnade på Rivstart... Och alldeles lagom temeratur för en morgonpromenad.

I eftermiddag ska jag till sjukgymnasten för min ryggsmärta (foglossningen som inte vill ge med sig i SI-leden trots att jag fick barn för 10 månader sedan...), så då blir det ju lite träning där också. Inte kondition men väl mag- och ryggövningar!

Nu är det fika här på jobbet och jag ska svepa min frukost - samma som igår dvs. hallonsmoothie med linfrön. Eller ja... Jag drog en kaffe med lite mjölk för en stund sen också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det går ju som en dans! Ser att du oxå har mjölk i kaffet. Jag har övergått till espresso och då återstår bara theet som kräver mjölk. Men i en stor mugg blir det nästan 0,5 dl. Hur mycket har du i ditt kaffe? Jag är orolig att detta kan vara boven för mig under rivstart för att det blir för mycket kolisar?

2009-04-20 @ 13:40:18
URL: http://tjock-chic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0