Onsdag morgon

Edwin vaknade kl 5.50 idag.... Och min klocka ringer inte förrän 6.20... Nice. Det vara bara att gå upp. Duschade och fixade ordning mig. Sen fanns det gott om tid att sitta ner och äta frukost i lugn och ro. Det blev naturell yoghurt med hallon och valnötter samt två kokta ägg - mosade ihop med lite smör. Inte superdupergott, men helt ok ändå. Mycket ägg blir det när man kör GI....

Jag var färdig hemma redan strax före 7.30 och då hade jag verkligen softat hela morgonen. Jag börjar inte jobba förrän 8.30, så jag tog beslutet att ta en promenad till jobbet. Det va en skön promenad om dryga 35 minuter. Mitt problem är dock att jag fortfarande känner av smärtan i SI-leden i ryggslutet som jag hade under graviditeten. Härligt med foglossning... Och hur gött är det att smärtan sitter kvar 10 månader efter förlossningen...? Men - jag har äntligen fått tummen ur och ringt min sjukgymnast som jag hade under graviditeten och ska träffa henne på måndag. Hoppas att jag får ett bra träningsprogram som jag kan köra hemma eller på gym.


 

Nu är kl. 8.30 och en ny arbetsdag har startat. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ladybug

Lät som en supergod frukost. Hoppas du får en skön dag.

2009-04-15 @ 11:25:56
URL: http://viktigaladybug.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Gillade du inte min favvofrulle?

2009-04-15 @ 12:32:13
URL: http://bomullshuve.wordpress.com
Postat av: Stina

Vilken bra start på dagen! :)

Jag hade problem med foglossning i ca två år efter sista graviditeten. Inte lika mycket hela tiden såklart, men känningar om jag gjorde nya rörelser, tvärsprang, eller gick för långt etc. Hopaps att ni sjukgymnast kan hjälpa dig, jag hade mycket hjälpa av min (har rörligt bäcken).

2009-04-15 @ 13:17:18
URL: http://niokilosenare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0