Bebis på väg!

2008-06-2206:25:34
Jag vaknade strax efter 4 och behövde gå upp och kissa. Gick för att gå och lägga mig igen. Precis i klivet upp i sängen så sa det "poff" och vattnet forsade ner längs benen, som en öppen kran... Jag sa högt "Shit, vattnet gick!". Christian vaknade givetvis och reste sig genast ur sängen. Jag gick och duschade av mig och Christian städade ordning och bytte lakan. Sen ringde jag förlossningen och barnmorskan sa att att vi får komma in för kontroll nu på morgonen. Så nu är bebisen på väg!!!!! Värkarna har inte dragit igång ännu dock, så vi blir säkerligen hemskickade från sjukhuset igen. Men ändå!! Tjohooo, vad spännande!!! Och lite nervöst måste jag säga...
Rinnande vattenkran | Klicka för större bild
Postat av: Susan

Ååh....stort lycka till=)



Nu blir jag allt lite avis för det är så häftigt att föda barn. Har två små så det räcker för min del men avis blir jag allt ändå=)



Lycka till, snart snusar du bebis.

2008-06-22 KL. 06:53:55
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Fru Jarlholt

jag längtar så jättemycket på att få ett sms med medelandet att allt har gått bra & bebisinfo.

Lycka till!!!

2008-06-22 KL. 15:08:40
URL: http://ninal.blogg.se/brollop/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0