No baby yet...

2008-06-2219:46:04
Åkte in på kontroll till fölossningen på Mölndal vid 8 i morse och allt såg bra ut. Barnmorskan kontrollerade barnets hjärtljud, om jag hade några sammandragningar och att vattnet verkligen hade gått. Nähä?!?!?!? Att det hade!!! Men... Jag hade inte öppnat mig nåt ännu och värkarna hade inte börjat. Och det har de fortfarande inte gjort nu på kvällen 15,5 timmar efter vattenavgången. Så nu blir det dagliga kontroller på Östra. Igångsättning blir det på onsdag om det är att inte värkarna drar igång spontant innan dess. Så nu är det bara att vänta in smärtan... Vila, äta och ladda batterierna helt enkelt. Jag står inför ett maratonlopp...

Snart kommer vår efterlängtade, älskade lilla "Littmann"!!!
Postat av: Susan

Hoppas att bebis sätter fart snart så du slipper ingångsättning.



Lycka till=)Jag väntar med spänning.

2008-06-22 KL. 20:46:08
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0