Sista Magplasket

2008-06-1222:31:15
Idag var det dags för sista vattengympan med Magplasket. Det var som vanligt jätteskönt. Först körde vi på med vattengympadelen och därefter hade vi en lååång flytövning. Mmmm, jag kommer verkligen sakna gympan om torsdagarna! Efter passet och duschen samlades vi i ett rum och hade lite fika med eftersnack. Vi bokade även in en träff, när alla vi har fått våra bebisar. Ser fram emot det! Jag passade på att låna Janes kamera (som är vattentålig) inför avslutningen, så våra stora magar i rörelse är allt dokumenterade!


  
  
  

Postat av: Fru Jarlholt

vad det ser mysigt ut Lisa.

Jag längtar riktigt till jag börjar.

2008-06-13 KL. 08:01:20
URL: http://ninal.blogg.se/bebis

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0