Besök på Mölndals förlossning samt BB

2008-05-2011:53:13
Idag kl. 9 var det dags för ett besök på Mölndals förlossnings- samt BB-avdelning. Det var lite spännande. Barnmorskan berättade mycket om sånt vi redan visste, men det var dock skönt med en liten repetition. Alla mammor och pappor som ville fick testa på lustgasen. Shit, man blev alldeles yr! Som en liten fylla... och DET var ju ett tag sen, hehe... Efter en knapp timme på förlossningsavdelningen gick vi ner till BB. Och där.... där va det massa små, små mikrobebisar. Jösses va söta de var. Så små... Tänk att man själv ska få en sån om bara ett par veckor. Känns fortfarande näst intill overkligt och långt borta. Men samtidigt spännande och jag är såå förväntansfull!!! Längtar verkligen nu... Blev nästan lite tårögd när jag såg de små liven. Går in i v. 35 imorn - bara sex veckor kvar nu...









Lustgasen -  som förmodligen kommer bli min bästa vän under förlossningen
Postat av: Madeleine

Svar: Men tack du :)
När du ska designa handlar det mycket om tålamod och att testa sig fram själv. Men det blir nog bra till slut. Jag antar att du har kikat in på designadinblogg.se? Annars rekommenderar jag dig starkt att göra det. Lycka till :)

2008-05-20 KL. 15:32:10
URL: http://geekosaurus.blogg.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0