Sömnsvårigheter

2008-05-2104:51:21
Nog för att man har förstått att man kommer vakna ofta om nätterna när man blivit småbarnsförälder till följd av blöjbyte, amning etc., men måste det börja redan nuuuu...?? Kroppens sätt att börja ställa in sig på för lite sömn förmodar jag... Jag vaknar verkligen med två timmars mellanrum hela natten, varje natt. Måste upp och kissa och varje gång är jag dessutom jättetörstig och måste dricka. Blåsan är ju rätt ihoptryckt nu om man säger så och rymmer inte så mycket, vilket gör att man blir kissenödig ganska fort igen... Och som inatt, har jag ofta svårt att somna om när jag väl gått upp. Det är SÅ tjatigt. Oftast brukar jag ligga kvar i sängen och vrida o vända på mig tills jag efter nån halvtimme, timme somnar om, men inatt gav jag upp. Gick ut och satte mig på balkongen en stund. Det är verkligen underbart ute så här tidigt på morgonen! Alldeles stilla, luften är frisk och fåglarna kvittrar...


Man är rätt stor nu...
Postat av: Fru Jarlholt

Åh, din stackare Lisa!
Nu får vi hoppas & hålla tummarna att de sista veckorna springer fram.
Kram

2008-05-21 KL. 12:52:59
URL: http://ninal.blogg.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0