-20 kilo?

2009-04-0223:45:15
Ju mer jag tänker på det och ju mer jag surfar runt bland gå-ner-i-vikt-bloggar, desto mer peppad blir jag. Jag måste hitta min väg bara. Ska det bli GI - eller kanske Viktväktarna igen? Jag måste börja träna också. Kan ju faktiskt träna hemma, som jag har skrivit om förut (klicka här för att komma dig). Jag veeeeet att det är mycket snack och liten verkstad. Jag är skitslapp och har dödålig karaktär.... Men va fan... Jag har ju gått ner i vikt förr - DET ÄR VÄL BARA ATT SÄTTA IGÅNG! Kom igen nu fetknopp och börja motionera och ät sundare!!! Svårare än så är det ju inte........


Ja, kanske inte den mest fördelaktiga bilden, men det är ju bara
att inse fakta. Kroppen har ju sett mer fit ut om man säger så...
Postat av: L

Jag tycker att du är hård mot dig själv. Så länge sedan var det inte jag såg dig och jag tycker inte att att du ser ut som denna bild. Jag förstår att du vill gå ner i vikt om du väger mer än du gjorde innan Edwin men kom ihåg att det ofta står att vi ska ge oss själv ett år att komma tillbaka.



Du skriver att "så svårt är det inte" men jag håller inte med. Vi är hemma hela dagarna och det är väldigt lätt att äta onyttigt och fastna i det. Det är även svårt att komma sätta nya rutiner med träning med ett barn som du tar hand om mestadelen av dagen.



Sådär. Det blev ju ett nätt och kort inlägg... sorry. :/

2009-04-04 KL. 23:13:05
URL: http://mammamedknuff.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, jag kör i gång med viktväktarna på allvar i morgon , ska vi peppa varandra?! För min del handlar det inte om vad vågen visar utan att jag ska trivas med mig själv oavsett om det är 100kg eller 65kg.



Tro det eller ej så har jag svårare att vara nyttig när jag jobbar då slinker det mesta ner här och där på vägen förbi... hemma lyckas jag alltid hålla mig till nyttigheter...



Önskar er en superfin dag, kram Jenny

2009-04-05 KL. 13:22:55
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du har en award att hämta hos mig :)kram

2009-04-05 KL. 14:34:53
URL: http://carolina1979.blogg.se/
Postat av: victor

Hej, Skulle du vilja leva länge?

Åldrandet slaktar och torterar massor med gamla människor i dagens samhälle + kraschar vår samhällsekonomi, Men åldrandet kan faktiskt besegras!

Min blogg handlar om åldrandeproblemet, jag tycker att vi ska engagera oss mer i forskning kring åldrandet så att vi kan få bukt med den silvergrå massförintelsen och skapa en ändlös sommar av ungdomlig vitalitet.

Så kolla in min blogg och engagera dig i kampen mot åldrandet.

http://victorbjoerk.blogg.se

/Victor

2009-04-05 KL. 14:42:36
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: ia

Hej Gumman!

Jag hoppar på viktväktartåget efter påsk!

Och trot eller ej ...jag ska försöka mig på att motionera oxå!

Vi kansker kan gå ihops oss med Jenny...

peppa varandra inför galan!

många kramar

ia

2009-04-05 KL. 21:26:37
URL: http://irin.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0