Lilla fru werner goes thin???

2009-04-0612:21:04
Ok, jag har gett mig in i ett projekt. Projekt Bloggers United. Detta innebär att jag också har gett mig in i det glykemiska indexets förvirrade värld. Jag ska blogga öppet och ärligt om min kost, viktminskning etc. Jag får ta mig an våg och måttband när jag kommer hem idag. Uscha, va jobbigt. Att blotta mig så här. Men - kan det kanske å andra sidan vara en sporre?

Med anledning av detta har jag startat en ny blogg, lilla fru werners viktblogg!
Postat av: ia

Lycka till gumman!

Jag har anmält mig som månadsmedlem hos viktväktarna & ska gå på invägningen ikväll!

Måttband skall inköpas & kanske jag ska be dottern att fixa en viktblogg till mig oxå.

Nu måste vi hjälpa varnadra & peppa varandra så vi klarar det här!

kram

ia

2009-04-06 KL. 12:44:12
URL: http://irin.blogg.se/
Postat av: Fru J

Modugt & duktigt!

pepp pepp ;)

2009-04-06 KL. 12:57:54
URL: http://ninal.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0