Idag, måndag...

2009-08-2410:41:51
I dag, måndag är jag glad för att.....

♥ ...Christian idag har återupptagit sina läkarstudier!!
♥ ...vi har haft ett par riktigt mysiga dagar innan Christians skola drog igång, både vi själva men också tillsammans med släkt och vänner.
♥ ...Edwin har blivit så duktig på att bygga med klossar och annat sånt pusslande. Stolt mamma!
♥ ...vi fick storhandlat ordentligt igår. Skönt att ha skafferi, kyl och frys fyllda.
♥ ...jag har en underbar man och en underbar liten gosse!!! Jag är verkligen lycklig!!
♥ ...att jag idag fick ett mail med en riktigt glad nyhet.

...sist men inte minst....

♥ ...jag fick 2 biljetter till Depeche Modes konsert i Göteborg den 26 januari 2010. Denna gången blir det jag och mamma som ska gå. Tjohoooo!


Postat av: Bröllopsbloggen

härligt med lite konster ju...



blir allt lite avis...



kommentera gärna mitt senaste inlägg om mina bekännelser...

kram

2009-08-24 KL. 12:36:28
URL: http://brollopsbloggen.webblogg.se/
Postat av: Mamma Russin

åhhh Depeche Mode.. mitt ungdoms grupp..:)

nu blev jag avis... :)



KRAM

2009-08-24 KL. 16:18:12
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0