Idag, måndag...

2009-08-0300:06:43
Jag gör som Jennyn brukar göra och lägger in en härlig måndagslista!!

I dag, måndag är jag glad för att.....

♥ ...vi ska åka till Smögen idag och hälsa på Morten, Emma & Sixten - trevligt med nygamla bekanta!
♥ ...Christian bara jobbar två veckor till och sen har vi en hel veckas ledighet tillsammans!
♥ ...jag har en ny kamera som jag äääääälskar!!
♥ ...jag har världens snällaste man som lät sig övertalas så att jag fick köpa min nya kamera. Puss älskling!
♥ ...vi till helgen ska åka till Svanesund och hälsa på min gamla studiekamrat Agneta och hennes man Marcel och deras två barn. Första gången vi åker dit och hälsar på och det är läääänge sen jag och Agneta träffades!
♥ ...Edwin för första gången reste sig upp igår utan någon möbel eller vägg som hjälpmedel. Han gjorde det helt själv - så duktig!!
♥ ...Camilla & Tobbe blev så himla nöjda med den dopinbjudan som jag gjorde till dem igår.
♥ ...så klart har världens bästa familj som jag älskar så himla mycket!!!

Ja, det är ju faktiskt måndag nu för klockan har passerat midnatt. Och jag tänkte att jag slänger in listan nu, för det hinns inte med innan  vi ska till Smögen. Ska fotografera massor, massor, massor där tänkte jag! Första gången jag på riktigt får testa kameran utomhus och de vyer som Smögen har att erbjuda är ju helt klart något i särklass!

Apropå foto och Smögen... Kika gärna in på Mortens hemsida! Där finns jättehärliga bilder b.la. från kusten. Han är jätteduktig!

Ha en skön måndag allihop!


Ett smakprov från Mortens hemsida
[ bilder lånade, med tillstånd, från bruhns photo ]
Postat av: sandra

Vilken mysig blogg du har, ska vi följa varandra via bloglovin? Ha en bra dag:)

2009-08-03 KL. 14:09:15
URL: http://metrobloggen.se/sandrakenny

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0