Hemklickat: Tretorn Längta

2009-12-1700:26:16

Har tänkt ett tag på att jag skulle behöva mig ett par ordentliga gummsitövlar. Har varit inne lite på Hunter, men de är så satans dyra... Vill ju dock gärna ha ett par läckra, som jag kan ha både när jag ska ut och hoppa i vattenpölar med Edwin och också när jag ska till jobbet regniga dagar. Så idag hittade jag ett alternativ som kostar ungefär hälften av vad Hunter gör - Tretorn "Längta"!!!! Och så googlade jag.... och ser att de finns på Ellos. Hmm tänkte jag... Fick inte jag nåt mail i helgen om 50 % rabatt på en valfri vara? Loggade in på mailen och letade. Och jo - mycket riktigt! Där låg ett litet mail från Ellos med rabattkod och allt!!! Så vad skulle jag göra...? Jag blev ju nästan bara tvungen att klicka hem ett par... :) Wooohooooo! Inte första gången jag gör världens kap på Ellos! Det tackar vi för! Hoppas de bara inte är för trånga över vaderna nu bara...



Tretorn "Längta": Klassisk modell med rakt, lite bredare skaft.
Ställbar rem med en kil i kontrast på skaftet. Helt av naturblåst gummi.
Mjukt fleecefoder. Löstagbar, mjuk innersula. Yttersula av gummi.

[Bild lånad härifrån]

Postat av: Lena Severin

RIKTIGT fräcka!!

2009-12-17 KL. 07:11:38

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0