Idag, måndag...

2009-12-1422:29:49
I dag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... Frida & Siri har varit här och hälsat på!
♥ ... jag & Frida har varit och tränat och jag nu sitter här nyduschad och jäkligt nöjd!
♥ ... jag och Edwin ska ner till mitt jobb och hälsa på och ta en fika där imorgon!
♥ ... det snart är julafton och då blir Edwin dessutom 1 ½ år!
♥ ... jag & Frida hade en sån gryyyym tjejkväll på stan i fredags! Fler såna tack!
♥ ... jag känner mig bra mycket gladare än jag gjorde förra måndagen...
♥ ... ja... det känns bara jäkligt bra just i denna stund. Är nog speedad av träningen haha...

Haha blev mycket Frida i detta inlägg. Men hon är allt bra go... Härligt med nyfunna vänner!!!

Bättre att skriva måndagslistan sent på måndagen än att inte skriva den alls - eller hur Jennyn!? :)


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0