Lunchträning

2009-12-1814:45:46

Idag har jag tränat här hemma! Känner mig så jäkla duktig! La Edwin vid 12.30 och direkt därefter bytte jag om och satte mig på motionscykeln och började trampa. Cyklade på i ett rätt bra tempo i en halvtimme. Därefter körde jag lite armträning med vikter samt lår/rumpträning med gummiband. Så nu sitter jag här nyduschad och nytränad - och Edwin sover till och med fortfarande! Riktigt nöjd med min träningsvecka faktiskt!! Och... Minus 1 kg på vågen också! Är ju inte säkert att det verkligen stämmer, men en sporre är det allt i alla fall! Ska försöka komma ihåg att mäta mig imorgon istället. Det är ett rättvisare mått faktiskt. Inte så himla viktigt vad vågen visar. Och det som egentligen är det allra viktigaste är ju faktiskt att man älskar sig själv, eller hur? :)

Postat av: Frida

Gud vad duktig du är!



Jag känner mig faktiskt ganska duktig också, har ju tränat 2 ggr och har haft så mycket att göra att jag faktiskt inte köpt något godis överhuvudtaget den här veckan, förrän idag då iaf!! Förvisso slank det ju ner lite godsaker på julfesten i onsdags ... men en julfest om året måste man väl kunna unna sig på va?!



Kramisar

2009-12-18 KL. 17:54:35
URL: http://www.houseoffrida.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0