Träning idag

2009-12-1615:33:02

Idag bär det iväg på träning igen! Ikväll blir det ett step-pass. Får se hur det går... Känner att jag har saftig träningsvärk sedan träningen i måndags. Men - det är bara bita ihop och köra järnet, eller hur!! Just nu känner jag mig grymt peppad för det här med träning. Hoppas verkligen det håller i sig denna gång...

Postat av: Frida

Gött att du verkligen känner dig peppad, själv skall jag på Medelgympa hos Johan (känner inte honom ha ha) om ett par timmar! Kommer vara skitjobbigt för jag har fortfarande lite träningsvärk sedan i måndags ... fattar inte varför, brukar inte få det speciellt ofta och jag tyckte inte det var så jobbigt?!



Vi hörs!



Kramisar

2009-12-17 KL. 09:43:44
URL: http://www.houseoffrida.blogspot.com
Postat av: Jane

Du är så duktig som tar tag i detta precis innan jul å allt.. Glömde fråga dej hur step-passet gick..

Kramelikram

2009-12-17 KL. 21:53:06

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0