Idag, måndag... (ja, jag vet att det är tisdag...)

2009-07-2822:22:55
Jennyn brukar köra en måndagslista och jag har blivit inpirerad av henne och också gjort det någon gång. Nu var jag ju inte hemma igår och kunde därför inte blogga, så det får bli en måndagslista idag istället fastän det är tisdag!

I dag, måndag (tisdag) är jag glad för att.....

♥ ...Christian har skrivit sin tenta och att vi nu kan spendera mer tid tillsammans.
♥ ...jag har världens bästa mamma som också är världens bästa mormor till Edwin!
♥ ...Edwin går jättebra och han är grymt stolt över det! Så söt när han klappar sig själv på bröstet och man kan riktigt föreställa sig hur han tänker "Edwin kan!!".
♥ ...jag har världens goaste lille son!
♥ ...jag också har världens goaste man!
♥ ...jag är frisk, lycklig, har ett jobb, har hälsan, har ett hem och är älskad. Blir så ledsen när man ser "reklam" för att man ska stödja typ Plan International, Barnfonden och andra liknande hjälporganisationer. Man ska vara glad över att man har det så bra som man faktiskt har det!!
♥ ...min goa kusin Malin flyttar ner från Stockholm till Göteborg på lördag med sin kille Dimitrios och deras lilla bebbe i magen.
♥ ...att Edwin ska få en syssling (se ovan) i september!!
Postat av: Anonym

Är det "stora Malin" i mina kretsa kallad (`Åsas dotter) som flyttar "hem". Länge sen jag träffa Åsa, är det isf 1a barnet??.

Kul med en bra lista. kanske tar efter. Du har fått mig att bli galen på cupcakes, måste bara laga.... men e inte så sugen på att äta ha ha ha.

Kram Carita "Ita"

2009-07-28 KL. 22:33:52
Postat av: Lena Severin

Fin lista - OCH jag fanns ju med där!! TACK för värmande ord, min älskade dotter!! JÄTTEKRAM!!!!

2009-07-29 KL. 16:05:48

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0