Inspiration på gång?

2009-06-0621:22:24
Jag tror banne mig att inspirationen börjar krypa sig på. Jennyn smittar av sig liksom... Jag vet inte om det blir GI och GI Viktkoll som hjälper mig denna gången... men vi får se. Tror det får helt enkelt bli till att röra på dököttet mer. Är återigen mammaledig med Edwin och har ju faktiskt världens möjligheter till att motionscykla här hemma om dagarna när han sover middag. En halvtimme om dagen skulle jag väl både orka och hinna med?!?!?!? Så Lisa, nu var det dags (som om inte jag har sagt det förr...?!?!). Ska ju vara mammaledig ett gäng månader nu och vad vore mer roligt än att komma tillbaka till jobbet som en ny dofsing, hihi??
Postat av: Amanda

Härligt! Jag väntar på att inspirationen ska nå även mig. ^^

2009-06-06 KL. 21:24:59
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Anna

ja, du har verkligen chansen nu. och även promnera med Edwin i vagnen, det är ju kanon motion. Ser fram emot att se den "nya" lisa i januari eller så.. fniss Heja dig!



kram!

2009-06-07 KL. 17:05:23
URL: http://gumsan70.wordpress.com
Postat av: Jenny

Hej goa vännen, äntligen har jag en kväll för mig själv och tid att slå mig ner vid datorn! Hoppas allt är bra med er? När åker ni? Gu så kul att åka så där på tu man hand! Jag längtar så tills jag får en sån kväll med min älskade Andreas <3 men som vårt sommarschema ser ut i sommar så tvivlar jag på att vi kommer hinna med det... Andreas startar sin egen byggfirma nu i sommar o har redan fullt med jobb inbokat fast vi själva inte ens är klara ännu men det är bara att vara glada att folk redan vill anlita honom!



Här har inspirationen saknats de senaste dagarna, varit trött o hängig men de är nog flyttkaoset o de sista piffet som tagit orken i från mig, så vore toppen om du började också så jag får någon att peppas tillsammans med :) Så härligt att komma i form!



Hihi kul att du visade filmen för din gubbe:) Hur gick det att vara röstmottagare? Mkt folk? Jg måste erkänna att jag inte röstade :-O Hade ingen aning om vad jag skulle rösta på.... svårt!



Massor med kramar till er, kramelikramisar!



ps: tack för att du stöttar o peppar mig i min viktnedgång, du är underbar! kraaaam!

2009-06-09 KL. 22:32:02
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0