Kafé Vaniljs vrålsmarriga paj

2009-05-1316:34:33
Idag ska jag och Jenny, en av mina bästa vänner, gå och fika på Kafé Vanilj. Vi har inte fikat sen vi fick våra små pojkar i somras, så det ska bli supermysigt!!! Och - jag ska smaska den underbara bärpajen som man kan köpa på kaféet!! Här kommer receptet på pajen. Håll tillgodo! Vi har bakat den massa gånger hemma och den är verkligen lättbakad. För att inte tala om lättäten... Vi brukar köra vanlig Marsán snabb vaniljsås till, men vill man lyxa till det kan man ju alltid laga vaniljsåsen enligt receptet nedan. Mums!




Recept från Hotel Vaniljs hemsida
Postat av: Fru J

Jag föreslår en fredagsfika på Vanilj!

2009-05-13 KL. 22:30:15
URL: http://ninal.blogg.se/
Postat av: Jenny

åhh gguuu va god den ser ut :) njut för mig också!! Önskar du skulle följt med på galan också, vilken otur :(



I kväll är det vägning för mig på vv, ska bli spännande att se, hur går det för dig med gi, pausat? Kraam

2009-05-14 KL. 07:19:23
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0