Idag, måndag...

2009-11-3013:12:44
I dag, måndag är jag glad för att.....

♥ ...Christian har en självstudiedag idag och sitter därför hemma och pluggar. Då får man i alla fall se honom!
♥ ...jag och Christian ska gå på bio imorgon kväll och få några timmar för oss själva. Snälla svärmor ska sitta barnvakt!
♥ ...jag har världens underbaraste lille son! Och man dessutom!
♥ ...jul närmar sig! Myyyyyys!
♥ ...jag fick till en sån himla fin adventsljusstake i torsdags kväll!! Är sååå nöjd! Tack Frida för inspirationen!
♥ ...det är stor after work på jobbet med både kollegor och klienter på fredag som jag med största sannolikhet ska gå på. Kul att komma ut lite!
♥ ...Edwin fick jättefina grejer igår av både sin farmor och sin mormor. Av farmor (och farfar så klart) fick han ett par jättefina Rådis-vinterkängor och av mormor en liten ryggsäck full med gosedjur. Tack så mycket hälsar Edwin!
♥ ... Edwin pratar bättre och bättre för varje dag som går. Just är det väldigt mycket näää och aj. Aj är för att han kastar så mycket grejer hela tiden och ganska ofta kastar han gärna på mig och Christian och då säger vi aj. Så nu säger han aj när han kastar en grej. Haha, lille sötnosen... 
Postat av: Jenny

Åhh alltid härligt o läsa din lista :) Tycker de är så härligt att bara kunna "rensa" sig rent mentalt o börja veckan med en passa positivt istället för att grotta ner sig i sånt som är tungt o jobbigt :)



Här ska vi precis börja lussebak :D



Kram gmman!

2009-11-30 KL. 16:20:37
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Vad kul det måste vara att höra på pratet, kul att det går så fort framåt :)



Sv: Ja jag kommer visa julkortet när de har fått dem :) Vad roligt att höra att ditt blev jättebra, det skall bli kul att se :)



Kram Elin!

2009-11-30 KL. 18:31:31
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0