Smygstart

2009-11-2321:04:18

Snart är det första advent!!! Längtar tills på lördag kväll när pyntet ska fram! Men jag måste erkänna, att jag redan har smygstartat... Jag var inne i en affär idag och köpte en lampa från Konstsmide, som jag först hade tänkt skulle bli fin i fönstret i Edwins rum. Men - jag tänkte om... Hur ofta är det som det är tänt en lampa i fönstret om kvällarna nu i hans rum? Så jag valde faktiskt att hänga upp den i vårt vardagsrumsfönster istället. Och det blev jättefint! Faktiskt bättre att ha ljus hängandes i fönstret i år istället för en ljusstake på fönsterbrädan. Gissa vilken liten vilde som kommer vilja dra ner dem om de står där...? Utöver ljusbollen i fönstret har jag även ställt fram en liten ulltomte, som jag köpte på julmarknaden på Tjolöholms Slott i söndags. En mjuk tomte - perfekt när man har ett litet nyfiket & klåfingrigt barn...!

Postat av: Lena Severin

Jättemumsig att tugga på!!!!

2009-11-23 KL. 21:10:28
Postat av: Carolina

Så fina saker! kram

2009-11-23 KL. 21:47:21
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Lena Severin

Jättefint Lisa!!

2009-11-24 KL. 09:17:00

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0