Tea time!

2009-11-2600:38:07

Idag (eller igår för att vara exakt) när vi var och storhandlade passade jag på att plocka med mig lite spännande tepåsar hem. Ääälskar te!! Speciellt så här års när det är ruggigt ute. Vanligtvis föredrar jag löste, men ibland är det bekvämt att ha tepåsar till hands. Det blev tre paket av Liptons pyramidtepåsar! Två av dem har jag redan testat ikväll och de var riktigt smarriga! Gillar skarpt att det finns ett brett sortiment numera av välsmakande tepåsar. Inte bara de gamla klassiska papperspåsarna som smakar "gammelt bös". Imorgon (eller alltså idag....) ska jag nog ha testund med rostat bröd, den nya ingefärsmarmeladen som jag köpte på Tjolöholms Slott och givetvis en god kopp te!! Längtar redan!


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0