Böcker till Edwin!

2009-09-3001:11:26

Edwin har äntligen börjat intressera sig lite för böcker - och då menar jag inte bara ett intresse för att äta av böckerna, hihi... Nä, han tittar i dem och vill gärna att vi läser ur dem. Än så länge är har han dock en tendens till att slita och dra lite för hårt i böckerna. Därför är det ju bra om böckerna är i kartong... Har tänkt att jag ska kika lite efter böcker till honom och ikväll halkade jag in på Cdon och jag hittade en massa roliga barnböcker där! Jag hittade många som verkade bra, men jag valde ut fyra stycken som jag beställde. Christian är ju student och får därför frakten gratis från Cdon - himla bra!!


[ Bilder lånade från Barnbokhandeln, Änglagallerian samt Tukan Förlag ]

Postat av: annika

Precis dem två LEO böckerna var de första som vi läste med lilla Ville...

2009-10-01 KL. 18:30:11
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh så kul med nya böcker, så rolig idé med den med en tuta på magen :)

2009-10-04 KL. 12:28:24
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag valde mellan Maja Mus och Kleo Katt :) Det blev den sistnämnda :) Hehe..

2009-10-05 KL. 18:03:36
Postat av: Linda

..jag hittade de på Coop :)

2009-10-05 KL. 18:04:40

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0