En tur till Kållered

2009-09-2323:35:25

Idag på eftermiddagen åkte jag och Edwin till Kållered. Målet var Ikea för att byta en tavelhylla. Förut idag pratade jag med min kollega Malin - som bor i Kållered - och hon tipsade om en butik - Sprallis - på K-center (också i Kållered) som tydligen hade utförsäljning av barnkläder denna veckan. Detta ville jag ju så klart spana in innan vi åkte till Ikea. Där hittade jag en t-shirt från Nova Star och ett par vintervantar från Didriksons till Edwin. Därefter blev det ett Ikea-besök. Jag fick lämnat tillbaka hyllan och sen tog vi en sväng i varuhuset. Jag köpte nya tavelhyllor (fast denna gången kortare) och lite annat plock bl.a. en förvaringskorg som jag tyckte var lite rolig - till Edwins rum. Tog en latte för 12 spänn (really nice price) och Edwin fick några majskrokar. Gottis. Jag sprang även på Johanna, en gammal skolkamrat från gymnasiet. Det visade sig att hon är också mammaledig nu med sin 7 månader gamla Leo. Det var himla kul att ses igen! På vägen hem från Ikea somnade Edwin gott i bilen...


[ bilder lånade från Ikea, Babyshop & Didriksons ]


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0