Egentid

2010-08-1913:23:12

Christian har gått till jobbet och Edwin är på dagis liten stund till. Ska strax ta en snabbdusch och fixa mig lite. Men fram tills nu har jag gjort något av det jag gillar allra, allra mest... Sitta och leka i Photoshop. Jag verkligen älskar det!! Nog att jag är självlärd och kanske inte kan tokmycket, men ändå... Hade jag valt en ny bana idag hade jag satsat på något där jag hade fått Photoshoppa hela dagarna. Just nu sitter jag och ritar tavlor som förhoppningsvis ska upp på väggarna i den nya lägenheten. Tänk om jag hade lite mer tid... Oj, vad jag hade Photoshoppat!!! Kan ju liksom inte sitta upp till tre varje natt direkt...



Bjuder på "en gammal" liten skapelse idag...
Även den lilla elefanten är målad i Photoshop av mig!
[klicka på bilden för en större version]


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0