En tripp till Linné

2010-08-1414:12:54

Edwin är ju iväg med sin farmor och farfar i Borås denna helgen och idag är de på djurparken. De ringde för en stund sedan och de har det toppen! Vädret är även strålande i Borås, minsann! Edwin tycker det är jättespännande med alla djuren och djurskötarnas alla fordon som åker runt i parken. Myys!!

Själv ska jag strax pysa ner på Linnéstan med Frida (som faktiskt fyller år imorgon!) ett par timmar och ha lite girlie time!! Vi går nog till La Sombrita och avnjuter lite tapas och varför inte en Dagens till det?? Nice!! Christian är iväg och jobbar och kommer hem först vid 21.30 ikväll - lagom till Mördare Okänd. Jag älskar förresten alla engelska krimmare som visas på tv sommartid!! Eller - alla och alla... I alla fall Mördare Okänd och Morden i Midsomer... hehe....

Imorgon kommer Edwin hem först på eftermiddagen någon gång. Christian jobbar dag och kommer hem vid 15. Själv ska jag försöka flyttröja så mycket som jag bara kan. Får kompensera lite för de timmarna jag är borta nu idag... Just nu ryms hela vårt sovrum av bananlådor... Bananlådor, bananlådor och åter bananlådor.... Ja, vi har verkligen en hel del att göra och snart börjar jobb och skola igen plus att Christian har en tenta i slutet av augusti... Så tid är faktiskt en bristvara just nu.

Ciao bellas (och bellos?), nu drar jag ner på stan! Kram


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0