Idag, måndag...

2010-08-3015:24:20

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... Edwin är frisk igen och kunde gå till dagis och busa idag!
♥ ... det bara är två dagar kvar till vi flyttar. Tjohooo!
♥ ... det blev en härlig Ikea-utflykt med Frida och barnen igår!
♥ ... det är härligt väder idag!
♥ ... vi ska till The Reef i helgen och fira min svärmors 60-årsdag.
♥ ... jag fick reklamerat ett par P.OP-byxor på lunchen, som jag köpte till Edwin för ett tag sedan och de gick sönder i en söm efter bara två tvättar. Fanns typ ett enda par kvar i hela Göteborg i just den modellen i Edwins storlek.
♥ ...jag också fick småshoppat lite andra nya dagisplagg till Edwin på lunchen. En lurvfleecejacka och mössa på Kappahl, några bodies som är bra att ha under t-shirtarna när det börjar bli kallt ute och ett par svarta mysbyxor med coola grå stjärnor på knäna - båda på Lindex!
♥ ... jag - som alltid - har världens bästa familj!

Postat av: Camilla

Är du med i Miss Dee klubben på FB? OM inte gå med örhängen lottas ut och nästa vecka är det de nya Combiné ringarna.

2010-09-03 KL. 16:03:42
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0