Idag, måndag...

2010-08-2310:55:18

Idag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... jag orkade mig upp imorse… Första dagen på jobbet efter sex veckors ledighet…
♥ ... hela dagisinskolningen gick toppen och att Edwin verkar trivas som fisken i vattnet med nya kompisar och nya fröknar!
♥ ... det bara är 1,5 vecka kvar till flytten!
♥ ... jag är sugen på att komma igång med träningen efter sommaruppehållet. Gött att känna att man är motiverad!
♥ ... jag hade en toppentrevlig kväll i fredags med Frida, Nina, Pernilla, Susanne, Ann-Britt, Malin och Julia på På Hörnet och därefter gick jag och Frida vidare till Barsidan en sväng. Nice med en kväll fylld av girlie talk!
♥ ... september närmar sig och det är en månad där det är tjockt i kalendern må jag säga… Flytt, Christian ska iväg tre dagar på internat med skolan, kickoff med jobbet, åka till The Reef i Fredrikshavn när Christians mamma fyller år, jag fyller 35 år och i samband med det ska vi ha kräftskiva för närmaste familjen, det är val och vi ska jobba som röstmottagare…. Pju… Sen kommer oktober och då ska iväg med jobbet den 1 oktober på stort 20-årsbaluns för firman med smokingfest och hela kittet… Kanske nån gång om 1,5 månad kan man sätta sig ner i soffan och relaxa ordenligt och förhoppningsvis, om inte förr, börja komma någorlunda iordning i lägenheten…. Som sagt en månad med mycket happenings – på gott och ont…
♥ ...jag har världens finaste och bästaste familj! Jag älskar er så, Christian och Edwin!


Ha en skön måndag allihop! Och för fler inspirerande måndagslistor - kika in hos Jennyn som länkar vidare till massa sköna listor!


Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0