Idag, måndag...

2010-08-0923:21:12
I dag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... det gick hur bra som helst för Edwin på nya dagiset idag. Jag och Christian fick sätta oss i kapprummet direkt och Edwin drog iväg och lekte med sin nya fröken Johanna. Härligt att se!!
♥ ... det snart är flyttdags!
♥ ... att jag igår fick en inbjudan till en superrolig fest. Det är min kollega Therese och hennes Martin som ska gifta sig och samma kväll håller de fest för släkt och vänner. Såååå kul!!!
♥ ... Edwin ska åka till Borås djurpark i helgen. Myyys!
♥ ... jag och Christian får lite egentid i helgen när Edwin är med farmor och farfar. Nog att vi ska flyttgreja och att Christian jobbar både lördag och söndag - men ändå! Sovmorgon!
♥ ... att jag har världens finaste familj!!

Sen lista idag, men bättre sent än inte alls!!

Imorn är det dag två för Edwin på nya dagiset och då ska han få busa med de nya kompisarna. Idag träffade han dem bara en liten snabbis innan de gick ut och lekte.

Blev lite skevt med sömnen idag för honom. Somnade inte förrän 13.30 när han skulle sova middag och sov på tok för länge. Mamman somnade också nämligen... Och nu när han skulle sova för natten somnade han inte förrän vid 22. Tog över två timmar för den lille att somna... Nu ska även jag sova igen. Natti!

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0