Idag, måndag...

2010-08-1613:44:43
I dag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... inskolningen på dagis går grymt bra! Edwin busar på med både fröknar och barn och han verkar trivas som fisken i vattnet!
♥ ... dagis har planeringsdag idag och därför är jag och Edwin hemma tillsammans. Mysigt att ha en sista hel mysvardag innan den riktiga vardagen drar igång om en vecka.
♥ ... jag och Christian han flyttgrejat en hel del i helgen!
♥ ... jag fortfarande har en vecka kvar av ledigheten innan jag börjar jobba nästa måndag!
♥ ... vi förmodligen får nycklarna till nya lägenheten kvällen inflytt, vilket underlättar grymt för oss!
♥ ... Edwin hade en helt fantastisk helg i Borås tillsammans med sin farmor och farfar!
♥ ... jag och Christian hade chans till lite egentid i fredags. Blev bio och ett litet pubbesök därefter! 
♥ ... att jag så klart har världens finaste familj!!

Japp, det är mycket som kretsar kring dagisinskolningen och flytten just nu! Men - det är ju inte så konstigt...

Kika in hos Jennyn, grundaren till "Måndagslistan" för att hitta länkar till massa sköna måndagslistor ifrån massa bloggare!


Postat av: jenny

Härlig härlig lista vännen! Försökte minnas när jag började följa din blogg men kan inte riktigt komma ihåg, med lilleman var inte stor då ialla fall :)tiden går fort!



kramar

2010-08-16 KL. 15:29:50
URL: http://www.jennyn.se

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0