Idag, måndag...

2010-08-0210:07:05

I dag, måndag är jag glad för att.....

♥ ... det fortfarande är tre veckor kvar till min semester är slut! Dock börjar inskolningen på Edwins nya dagis redan nästa måndag...
♥ ... att jag sedan tre veckor är lycklig ägare till en iPhone!! My precious... ;)
♥ ... jag ska klippa mig på lördag. Lovely!
♥ ... vi äntligen har fått tummen ur och börjat greja inför flytten.
♥ ... att det bara är en månad kvar till vi ska flytta till vår nya lägenhet 1 ½ trappa ner i samma hus! Mycket att göra innan dess dock...
♥ ... att min mamma kommer hit och hälsar på om en stund!
♥ ... jag har världens goaste, finaste, mest underbara, mysigaste, sötaste, gosigaste etc. etc. lille son!!! Edwin, du är helt fantastisk! Du gör mig överlycklig varje dag! (just nu sitter han och spelar på sin lilla gitarr och sjunger till nya Kent-skivan som jag har på i bakgrunden)
♥ ... jag självklart också har världens bästa man! Love you, baby!

Jennyn skriver varje måndag en härlig måndagslista om positiva saker som har hänt eller som kommer hända den närmaste tiden. Hon utmanar dessutom sina läsare att göra detsamma. Det var ett tag sedan jag gjorde detta nu, men visst är det nice att börja veckan med lite positive thinking!!


Edwin i sina nya, härliga brallor från PO.P

Postat av: jenny ♥

Åhhh vännen, vad glad jag blir att du är med igen! Så kul att få läsa :) Och skönt att du fortfarande har tre veckor kvar - lyx!



Kramar i massor

2010-08-02 KL. 23:05:55
URL: http://www.jennyn.se
Postat av: ItaPita

Just det... de där listorna harjag helt glömt bort.... Ska nog ta tag i dem igen jag med... snart...

Kram

2010-08-03 KL. 19:04:40
URL: http://itapitas.blogspot.com
Postat av: Anonym

Edwin verkar vara Lill-prins Bus med mycket spring i benen! Hur gammal är lilleman?



Kram på dig!



PS. Japp, Emma Bruhn har jag stött på via Pilutta några gånger.

2010-08-03 KL. 19:40:02

Kommentera gärna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0